Skip to main content

Trendy HR

Porady dotyczące rekrutacji i rozwoju pracowników. Najnowsze trendy w branży HR.

Polska – dobry punkt w karierze. 10 powodów, dla których nasz kraj może być rajem zawodowym

Rekrutacja. Jak odstraszyć dobrego kandydata?

7 wskazówek dla działów HR z branży nowoczesnych usług biznesowych

Te rzeczy w CV z pewnością wzbudzą Twoje podejrzenia

10 sygnałów, że Twoja oferta pracy jest dobra

Survival Rekrutera

Nieustanna walka o kandydatów do pracy dla rekruterów większości branż to już chleb powszedni – rynek pracownika stał się faktem. Coraz częściej walka toczy się o „być albo nie być”. Organizacja nie może przecież efektywnie funkcjonować bez odpowiednich pracowników.

Te zwroty widzisz w CV bardzo często... za często

Z zawartości CV wynika, że 100% kandydatów jest pracowitych, innowacyjnych i posiada znakomite umiejętności komunikacyjne. A wszystko przez często nadużywane słowa. To, co jest notorycznie używane traci na wartości.

Na te 7 sposobów kandydaci chcą się wyróżnić

John D. Rockefeller, najbogatszy człowiek w historii, pierwszej pracy szukał jako szesnastolatek, w 1855 roku. Wychodził o 8 rano z domu i chodził od pracodawcy do pracodawcy. Po sześciu tygodniach dostał pierwszą pracę na stanowisku pomocnika księgowego. Rockefeller uważał, że odwaga i konsekwencja mogą zaprowadzić go na szczyt. Dziś nazwalibyśmy to kreatywnością.

Jak wygląda rekrutacja obcokrajowców i czym ich kuszą pracodawcy – wyniki raportu

Rekrutacje językowe, w tym również rekrutacje obcokrajowców to jedno z wyzwań, z którym muszą mierzyć się nowoczesne działy HR, gdyż zapotrzebowanie na pracowników znających języki obce, nie tylko angielski, wciąż rośnie. Głównym zatrudniającym w tym obszarze jest sektor nowoczesnych usług dla biznesu, dynamicznie rozwijający się w Polsce.

Monster Polska rusza z jesienną kampanią wizerunkową

„Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce” – to hasło jesiennej kampanii Monster Polska. Kampania prowadzona będzie na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz na urządzeniach mobilnych. Za pomysł oraz kreacje kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, za planowanie i zakup mediów outdoorowych na lotniskach dom mediowy Codemedia, a w Kolejach Mazowieckich Business Consulting sp. z o.o. – Media Miejskie.
Back to top