Skip to main content
  1. Strona główna
  2. Przewodnik MonsterPolska
  3. Produkty i usługi
  4. MonsterPolska.pl startuje z nowym produktem dla pracodawców

MonsterPolska.pl startuje z nowym produktem dla pracodawców

MonsterPolska.pl startuje z nowym produktem dla pracodawców

12.12.2009

MonsterPolska.pl udostępnił swoim klientom nową usługę - Career Ad Network® (CAN). Polega ona na realizowaniu ukierunkowanych, kreatywnych kampanii rekrutacyjnych. Bannery promujące konkretne oferty pracy umieszczane są na starannie dobranych serwisach Partnerów MonsterPolska.pl.

Wyjście z ogłoszeniami poza własny serwis to element strategii firmy, zakładającej dotarcie do pasywnych kandydatów, czyli osób, które nie poszukują w danym momencie pracy, a które mogą zainteresować się atrakcyjnymi ofertami. Jest to bardzo atrakcyjna grupa dla pracodawców.

Usługa Career Ad Networks bazuje na doświadczeniach firmy Monster w zakresie marketingu, mediów online oraz rekrutacji i od kilku lat, z sukcesem, jest realizowana na rynkach zagranicznych.

Badania Monstera pokazują, że dzięki kampaniom CAN klikalność na ogłoszenia wzrasta o 45%, a o 95% wzrasta ilość otrzymywanych aplikacji na ogłoszenie. Dobór mediów jest dokonywany dzięki technologii Relevant Reach®, która pozwala na precyzyjne dobieranie serwisów na postawie aktywności internetowej użytkowników, ich lokalizacji, zajmowanego stanowiska czy wykonywanego zawodu. Pracodawcy mogą również śledzić, ilu kandydatów kliknęło na ich ogłoszenie oraz monitorować inne aktywności, takie jak: aplikowanie, rekomendowanie ogłoszeń znajomym, przeglądanie innych ogłoszeń.

Celem kampanii jest przede wszystkim dotarcie do zupełnie nowych grup odbiorców – szerokiej rzeszy pasywnych kandydatów - specjalistów, którzy nie poszukują aktywnie ofert pracy na serwisach kariery, ale mogą zainteresować się atrakcyjną ofertą, kiedy zobaczą ogłoszenie na ulubionym serwisie specjalistycznym bądź hobbistycznym.

Kampanie będą realizowane przy wsparciu domu mediowego OMD. Rynek polski jest pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie usługa ta będzie wdrożona.

Dodatkowe informacje:
Firma Monster została założona w 1994 roku przez Jeffa Taylora. Od tego czasu stała się wiodącym internetowym serwisem kariery i światowym numer 1. w zatrudnianiu kadry kierowniczej. Obecnie marka Monster jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Posiada strony w 50 krajach. Miliony ludzi odwiedziły serwis w poszukiwaniu pracy. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesów rekrutacyjnych, sukcesywnie wprowadzane są innowacyjne rozwiązania zarówno dla pracodawców, jak i pracowników na całym świecie.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Nie przegap nigdy wpisu!

monsterpolska

Back to top